Trevlig helg!

Mitt blodsocker under veckan har varit upp och ner. Många värden mellan 15-20 och en hel del runt 3 också.
Vet inte riktigt vad som orsakar de dåliga siffrorna, känns inte som att det bara beror på bristande engagemang. Jag har många gånger blivit låg på en dos som jag tar vanligtvis? Sen har det skjutit i höjden många gånger utan anledning.
 
Äsch, det som har varit har varit. Nu är äntligen helgen här och det känns fruktansvärt bra :)
Imorgon ska jag fira min vän Micke som fyller 25! Sen ska jag hem till min bror och fira att han har fyllt 32 :)
Mycket kalas blir det och säkert många höga värden också.
 
Ikväll tittar jag på Pretty Little Liars och sen ska jag titta på Ravenswood som är en serie som hör till PLL. Har hört att den ska vara riktigt bra! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0