1 juni och ny adress

Från och med idag är jag skriven på en annan adress, blandade känslor =/
Allt är fortfarande som en bergochdalbana, ena stunden ledsen, ångest, panik och andra stunden känns det okej och jag försöker intala mig själv att allt kommer bli bra hur det än slutar.
 
Igår rensade vi garaget, allt som ska slängas ligger nu på ett släp och väntar på att få köras till tippen om en stund.
Skönt att ha det rensat och städat innan visningen.
 
Det eviga plockandet och packandet har fortsatt även idag. Jag tog itu med att sortera viktiga papper och sätta in dem i pärmar med register, det blev 2 nästan fulla pärmar till slut efter att ha slängt en hel drös med gamla papper.
 
Finväder idag, solen ger lite extra energi och Björn har passat på att golfa med sina vänner under fm :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0