3 Juni

Dagen började inte så bra. Redan kl 2 inatt vaknade jag av lågt blodsocker, sen hade jag svårt att somna om eftersom jag hade tusen tankar och funderingar kring jobb och annat. Det är mycket som snurrar uppe i huvudet nu och det är mängder av saker som ska ordnas med både på jobbet och hemma, jag är så rädd att glömma bort något som ska göras.
 
Eftersom jag sov dåligt så satte det spår hela dagen, jag åt dåligt till frukost och efter lunchen på jobbet hade jag huvudvärk, ont i magen och mådde riktigt illa så satt böjd över toaletten i två svängar innan jag kom iväg hem. Hej migrän! Körde hem med solbrillorna på trots att det var mulet, det var ändå för ljust. När jag kom hem gick jag raka vägen till sängen, tog en treo och sov. Sen vaknade jag och var som en ny människa :)
 
Under kvällen har min syster Jennie med familj varit här och hämtat en frysbox som vi behövde bli av med samt lite pallkragar och annat. Efter det har jag packat iordning lite fler lådor som jag ska få hjälp att ta till lägenheten imorgon. Karin följer med mig till Månkarbo efter jobbet och hjälper mig att flytta mina saker. Mitt mål är att flytta sängen men vi får se om vi lyckas med det, annars får jag ta den på fredag eller så.
 
Min närmaste tid ser ut ungefär så här:
Onsdag: Kulturdag, utbildning och övertid på jobbet. Sen flytta grejer och helst sängen på kvällstid.
Torsdag: Jobba, handla mat mm till lägenheten sen sommarfest med jobbet, sova första natten i lägenheten!
Fredag: Ledig. Antingen städa och plocka i lägenheten eller i Månkarbo, eller båda två!
Lördag: Inflyttningsfest i lägenheten!
Söndag: SLAPPA
Måndag: Städa och fixa i huset inför visningen på tisdag.
 
En helt annan sak!
Idag är det 5 år sedan jag tog körkort! :) Vilken frihet det är att kunna ta sig vart man vill, hur skönt som helst.
Vi räknade samtidigt ut att Björn har haft sitt i 10,5 år.. det är länge ;)
 
Nu har jag precis kollat klart på finalen av Biggest looser, så sjukt bra! Grymma resultat som levererades av alla finalisterna Martin, Sara och framförallt Hristos! :) Nu väntar sängen så man är redo för en ny dag imorgon.
 
God natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0