Djäknegatan

Idag åkte jag förbi Karin efter jobbet och hjälpte henne och hennes pappa att flytta grejer till nya lägenheten. Det var första gången jag var dit och jisses vad stort vi kommer bo! :)
Det var en väldigt fin lägenhet och vi kommer få det ommålat överallt inom 8-10 veckor. Då blir det ny fin färg i hallen, köket, båda sovrummen och i vardagsrummet.
Dock var det en rätt cool målning där som vi får se om vi behåller, här kommer en liten speakpeak!
 
 
Det kändes bra att få träffa Karin, se lägenheten och få börja planera inköp av möbler och annat till mitt rum :) Jag har såklart denna ständiga separationsångest som pyr i bakhuvudet men det känns lite lättare efter idag. Nu får jag sätta igång med lägenheten och jag hoppas den kommer kräva sjukt mycket tid av mig så att jag inte hinner tänka på det som känns jobbigt... :)
 
Jag får komma ihåg att hur det än slutar, så kommer det att bli bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0