Fartfylld inflyttningsfest på Djäknegatan!

Igår hade jag och Karin inflyttningsfest i nya lägenheten! :D Vi passade på att fira henne samtidigt eftersom hon fyller 25 på onsdag! Vilken underbart rolig fest det blev! :D
Det kom mycket folk och vi bjöd på bål och snacks och fick många fina inflyttningspresenter! :)
Vid 00 snåret började några av oss att röra oss ner mot stan och Flustret, där dansade vi till stängning och sen satt vi och åt fyllekäk och pratade igenom kvällen och natten på stan. Vi gick och la oss närmare kl 6 imorse, galet men åh så kul vi hade! :D
 
Min nya roomie ;)
 
Mia och jag <3
 
Vi tre systrar och lilla pyret i magen på Anna <3
Jill och Karin
2 utav de 4 bål vi gjorde.De blev riktigt goda och de tog slut långt innan kvällen var över!
Den lilla till vänster var alkoholfri, till min gravida syster och de som körde :)
 
 
 
 
 
 
Vi skrattade så vi fick ont i magen, underbar kväll med härliga mäniskor! ;D
 
 
Eftersom jag inte hade ätit ordentligt under dagen så låg jag på 4 i bs under hela tiden vi var hemma och drack under kvällen. Även fast jag drack bål med söt saft och fruktsoda samt bär i så höjdes det som sagt inte på hela tiden. Det var först när vi tog oss till krogen (5 timmar senare från det att jag började dricka alkohol) som det hade ökat till 10 och den högsta testade toppen var på 13 och det var ca 3 på natten då vi skulle gå och käka.
Jag tog bara 1.5 e till nattmålet och vaknade kl 8 med bs på 14.5. Då tog jag 2 enheter och somnade om.
Under dagen har bs legat runt 10.
 
 
Jag vaknade innan kl 10 av att Karin och Johannes städade bort festen, ville inte ligga och sova medans de gjorde allt jobb så jag gick upp och ställde mig och diskade. Sen har dagen rullat på med att plocka ur flyttkartonger, äta, sova mm. Under kvällen åkte jag ut till Månkarbo där jag är nu. Jag och Björn har rensat ännu mer i huset och ställt iordning inför visningen. Imorgon ska jag ut hit igen och då väntas stortstädning, rensa ogräset mm. På tisdag är det dags för första visningen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0