Kulturdag och försla lasset kört!

När jag vaknade imorse slog hjärtat i 190, jag hade lågt blodsocker igen.. Inte nog med det så kom huvudvärken tillbaka också så jag kände mig dåsig och trött. Jag var hemma en stund under fm för att få huvudvärken att släppa, sen åkte jag till jobbet. Där väntade en hektisk dag eftersom vi hade vår årliga Kulturdag där föräldrar och anhöriga till eleverna kommer och hälsar på, kollar på uppvisningar och utställningar som skolan bjuder på. Jag var fikaansvarig tillsammans med några andra så jag har stått och sålt kaffe, te, korv och kakor under em.
 
Efter jobbet plockade jag med mig Karin från stan. Hon hjälpte mig att lasta på kärran med de första flyttlådorna och möblerna. Tyvärr gick det inge vidare att skruva isär sängen så jag kommer få sova på luftmadrass imorgon. Vi åkte in till stan och lassade in allt i lägenheten och sen spanade in vart tvättstugan låg innan jag åkte hem.
Nu har jag varit hemma i nästan en halvtimme och ska packa det sista som ska med imorgon, sen ska jag sova!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0