Saknar!

Förra helgen var jag bland annat en sväng till huset. Eftersom Björn var på Åland och spelade golf med några kompisar skulle jag se efter katterna. Dock är Fender på vift som vanligt den här tiden på året, så det var bara jag och Gibson :) Älskade lilla misse! Vaknade med honom tätt intill, när jag gick så följde han efter både ute och inne. När jag satte mig och skulle dricka kaffe kom han och skulle hålla mig sällskap, underbara älskade, saknar dessa små liv nå oerhört!
 
 
 
 
 
Jag passade på att vara ute och njuta av trädgården. Pysslade lite med blommorna och jag är så himla glad att se att nejlikorna som jag satte ut i höstas har tagit sig och växt upp så fint! :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0