Säng och tapeter!

Under veckan har jag och Karin monterat min säng som jag köpte samma vecka jag flyttade in till stan. Nu fattas bara madrassen som är kvar i Månkarbo. Ska bli så skönt att få sova i en riktigt säng istället för på en luftmadrass, underbart! ;)
 
Har inte visat några bilder från lägenheten, men det står fortfarande en massa flyttkartonger lite här och var så det får vänta ett tag! Vi kommit iordning någorlunda i vardagsrum och kök, men ingen av oss är färdiga någonstans. Lite smått kaos när man inte har möblerna här att stoppa grejer i, men eftersom det inte blir någon mer visning i huset ska jag packa ihop dem och ta med hit. Då blir det lite lättare att få ordning på mitt rum.
 
Vi var till Studentstaden och valde tapeter idag till lägenheten! Vi hade bara 20 minuter på oss att välja innan de stängde så det fick gå undan! Vi ska få ommålat i kök och tre utav våra hallar, det blir vitt. I den fjärde hallen och i våra sovrum kommer det att tapetseras om. Vi valde att lämna målningen i vardagsrummet som den är eftersom den är cool och unik, dock kollade vi om vi skulle få nedslag på den när vi flyttar men eftersom det är registrerat på de tidigare hyresgästerna skulle det inte drabba oss! Skönt :)
 
 

De ska komma hit och göra fint inom 10 veckor, hoppas det kommer gå smidigt och att resultatet blir lika bra som vi förväntar oss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0