Snart semester!

Nu var det längesen bloggen blev uppdaterad igen!
 
Tiden rusar förbi och snart är semestern här! :) Jag jobbar två dagar till, sen ska jag vara ledig i fyra underbara veckor!
 
Idag flyttade Karin till Eskilstuna och blir borta hela juli, hon ska bo där hos Johannes och jobba på Plantagen. Trots att jag inte vill att semestern ska rinna iväg så kan jag inte sluta längta till augusti då hon kommer hem igen! Det kommer bli tomt här hemma och jag hade så gärna velat spenderat mycket av min semester med henne! Jag ska se till att umgås mycket med familj och vänner och försöka åka iväg på så många grejer som möjligt, detta ska bli en sommar full av aktiviteter! :D
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0