Forever

Jag är återförsäljare av Forevers aloe vera produkter. Det är ca 6 år sen som jag började dricka aloe vera och därefter började sälja produkterna själv för att kunna bruka dem utan extra kostnad.
I början åkte jag runt och hade hälsokvällar hemma hos folk, det gick hyffsat bra  och det var väldigt kul i början, men jag tröttnade snabbt eftersom jag inte hade körkort och därför svårt att ta mig hem till folk.
Efter nått år slutade jag även att dricka aloe vera pågrund av att det blev för dyrt och jag hade varken tid eller ork till att vara aktiv med att sälja produkterna. Dock har jag fortsatt att sälja till min familj och vänner och jag har aldrig slutat att använda tvålen, gellyn och lypsylen. De tre sistnämnda använder jag dagligen och kan inte vara utan dem!
 
Men det jag vill komma till är att jag för en tid sen började dricka aloe vera drycken igen och märken sån sjukt stor skillnad! Jag har fått mer energi, finare samt starkare naglar och hår och all magkatarr som jag har lidit av i flera år är som bortblåst! För ca 3 eller 4 veckor sen tog min dunk slut och jag behövde fylla på. Dock tog det ca 2-3 veckor innan jag fick tag på en ny och under den tiden försvann min energi totalt och jag fick ont i magen igen. Nu har jag druckit den i snart en vecka efter uppehållet och jag märker redan av resultat på energi och magen! :) Jag har även kompletterat med deras nya produkt, Argi+. Den är sjukt bra och på nått sätt känner jag mig mer lugn när jag dricker den. Jag vet en annan diabetiker som märker stor skillnad på blodsockret när hon dricker Argi. Hon får mer balans och inte så snabba svängar upp och ner. Jag själv vågar inte säga om jag märkt någon större skillnad, jag har så dålig koll på hur det brukar vara i samband med kolhydrater mm!
 
Mitt tips till dig, drick aloe vera och Argi+ du också! :)
 90 dagars kundgaranti= om du inte är nöjd med produkterna så har du 90 dagars returrätt, oavsett om produkterna är halvfulla eller slut! Du har inget att förlora på att prova! :)
 
 
"En hutt om dagen, är bra för magen" - har fått en ny innebörd ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0