Gäster, barnvakt och bröllop!

Hade som sagt fikabesök av Anna och Adde förra tisdagen :)
Vi hann se de två senaste avsnitten av The Walking Dead, de var riktigt bra!

 
 
På onsdagen var jag barnvakt till lilla Maja! Mia skickade en film på Maja när hon sitter och säger mitt namn hela tiden när hon åt lunch, hon ville att jag skulle komma på en gång ;) Dagen efter fick jag också en film, då var de ute på promenad och Maja sa Niiiinaaa hela tiden! Åh, hjärtat smälter <3
Vi ritade, byggde med lego, kollade och lyssnade på olika barnsånger på youtube, fikade/åt välling, och mös tillsammans i soffan.
 
 
 
 
Min kusin Anna Carin gifte sig med sin Per i lördags, det var ett fantastiskt fint bröllop!
 
 

Min familj är känd för att komma sent, jag och Mia är nog värst av alla.
Trots att alla åkte i god tid till Örebro så stapplade vi in 13.55 i kyrkan och bröllopet skulle börja 14.00!
Vi hade svårt att hitta kyrkan, men vi hann! ;)
 
Jag hade jättebra bordsplacering, jag satt bland annat vid min kusin, Anna, Adde, två grabbar som jag och Anna lekte hur mycket som helst med under sommrarna när de bodde hos mina kusiner, och sen några andra som jag känner. Älskar bröllop och deras var väldigt fint. Önskar dem all lycka! :)
 
 Denna tårta var både gluten och laktosfri, snacka om att jag blev lycklig! (& hög!) ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0