Kaffe, bok, bil, vänner, kofta och grillat till middag!

Dagen började lugnt med frukost och sen härlig bokläsning :) Sen var det bara att ta sig i kragen och tvätta bilen samt städa ur alla sopor, dammsuga och torka den invändigt. Känner mig så duktig ;)
 
 
Äntligen har snön försvunnit från marken och solen är tillbaka! Tyvärr även blåsten, men den gör ju å andra sidan att det torkar upp fortare :) Tänk att denna ljusa tid får en att må bättre, helt underbart!
 
Annars då? Jag är tokförkyld.. igen! Nässprayen används flitigt och hostar gör jag så jag får ont i ryggen. Hur är det möjligt att vara så förkyld hela tiden?! Jag utsätts ju för bakterier varje dag i och med det jobb man har. Men efter all handsprit mm så tycker jag att jag borde få vara immun ;)
 
Nu ska vi iväg till Therese och Fredrik för att grilla. Tjomme, Maria och lilla Molly kommer också, jag ska försöka hålla mig borta från lilltösen så jag inte smittar henne.
Jag har bestämt mig för att hoppa över alkoholen ikväll med tanke på att jag känner mig krasslig. Det får bli Zero istället, bättre för blodsockret också :)
 
Älskar min nya kofta från House of Lola! <3
 
Trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Sven bra däck

En fin bil du har!

2014-05-05 @ 11:31:33
URL: http://dack-dack.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0