Redan onsdag?!

Halva veckan har redan gått, hjälp vad fort det går! Dock hade det inte gjort något om det redan var fredag :) Har flera saker att se fram emot i helgen!
 
Jag har varit ut på pw både måndag och tisdag. Ska ge mig ut även ikväll, synd att bryta trenden liksom ;) Hade tänkt gå direkt när jag kom hem, men satte mig i soffan en stund och vilade huvudet efter en hektisk dag. Åh vad denna eftermiddag har varit stressig! Nu har i alla fall huvudvärken lättat, jag har precis ätit sallad till middag och nu intas kvällskaffet i soffan :)
 
Igår var Anna och Adde här och vi tittade på två avsnitt av The walking dead :) Anna tog med sig en nybakad blåbärspaj! Tur att jag hann med en pw innan så jag slapp ha dåligt samvete... Dock hade jag ett bs på 16 innan jag gick och la mig. :/
 
Om det blir som jag tänkt, så ska jag försöka börja gymma nästa vecka. Det gäller bara att sålla bland alla gym i stan och hitta ett som är bra. Vissa dagar kanske jag till och med kan gymma på morgonen innan jag börjar jobba, det blir att kliva upp tidigt men det kanske är värt det. Hoppas att blodsockret är med mig! Bara att prova sig fram :)
 
Jag pratade med min diasköterska i veckan. Hon sa att mitt Levaxinprov fortfarande var väldigt lågt, trots att jag ökat dosen för ca 8 veckor sen. Väldigt märkligt! Antingen är det något fel på proven eller så har min sköldkörtel blivit sämre med rasande fart!
Hon ska även kolla upp när jag kan låna cgm igen samt om man kan söka pengar från någon viss fond. Hoppas hon återkommer med bra information :)
 
 
Mina älskade grabbar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0