Shopping, kaffe och boka resa!

Idag var jag till stan. Dels för att shoppa med Mia och sen för att träffa Gisela och planera för en weekendresa som vi vill göra i slutet av april :) Tror verkligen att det kommer bli kanon! Vi ska båda prata med våra chefer om ledighet, sen kan vi nog boka resan inom ett par dagar, längtar! :D
Det som är skönt är att både jag och Gisela har diabetes och gluten, alltså ingen belastning för den andre utan vi måste tänka på samma saker när det gäller mat och tider, läkarintyg mm.
 
 
När jag träffade Mia hade hon Maja med sig en stund tills Edvin skulle komma och hämta henne. Så här glad och lycklig blir man när man får provköra en sparkcykel! Älskar toffsen! <3 ;)
 
 
Jag köpte ett par jeans och träningskläder. Mia köpte kläder till Maja och sen hittade hon två par jeans och ett par skor till sig själv :) Vi åt "lunch" (15.30!) och sen slog vi oss ner i sofforna vid Expresso House och tog en kaffe som avslut på shoppandet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0