Sjukdag 4

Idag väcktes jag kl 8 av att pappa ringde och ville prata lite :) Trevlig start på dagen!
Annars har jag haft lite panik över att jag fortfarande bara går hemma och väntar på att bli frisk. Fy vad tråkigt! Jag har känt mig febrig och haft ca 38 hela dagen. Varför kan det inte bara försvinna?! Tänk om jag inte är frisk tills på måndag?
 
Jag plockade fram min jobbdator och konterade fakturor och svarade på mail idag. Bara för att jag är sjuk så stannar ju inte jobbvärlden upp direkt så det var bara att hugga tag i fakturorna. Dock gör det inget, för den timmen som jag jobbade idag tar jag ut den 7:e mitt på dagen då jag ska till UAS och hämta cgm:en. Skönt att kunna byta tid med sig själv så jag slipper ta komp :)
 
 
Detta och en kopp kaffe unnade jag mig i solen. Jag har inte haft ett blodsocker över 10 idag, så himla skönt! Ända sen jag fick antibiotikan och varit hemma och vilat så har mitt blodsocker blivit mycket lägre. Vilken lättnad! Hoppas det håller i sig, jag ska fortsätta med att testa regelbundet för att ha mer koll.
 
 
IAnnars har jag bara tagit det lugnt och mest hängt i soffan. Jag har plockat lite i huset sen handlat så jag kunde baka både vanilj och kanelbullar! Åh så gott det luktar här hemma :) Anna och Adde var precis över och provsmakade, de kom precis när sista plåten var i ugnen så de fick varma bullar till fika! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0