Sol, snö, vin och en tvättmaskin som inte fungerar...

Jag blev så glad igår när Mia ringde efter att jag slutat jobba, hon och Maja ville ses och bjuda på middag på Ikea:) Kul med en spontandejt med bästa tjejerna!
Efter maten tog jag en cappucinno (min nya favorit?) och Mia en caffelatte medans vi pratade ikapp om vad som hänt sedan sist vi sågs. Maja fick nöja sig med en liten chokladboll som hon sedan slängde på golvet.... ;) Efter lite bus med Maja i lekhörnan skyndade jag mig hem till Anna, vi skulle nämligen färga slingor på varandra men eftersom jag blev sen så hann vi bara med henne. Men vi bestämde att hon ska komma över nångång under dagen och hjälper mig. Ska bara försöka tajma in det mellan besök på systembolaget och städning av huset.
 
Två saker som redan har gått fel idag:
Tvättmaskinen har tydligen slutat att fungera? Björn körde en tvätt tidagare i veckan (hör och häpna!) och nu fungerar den inte alls?? SUCK. att man aldrig kan släppa in männen i tvättstugan....
 
Den andra saken är vädret! SNÖ och blåst?? Det hade inte jag räknat med, jag skulle gå en långpromenad på barmark i vårsolen men tappade suget rejält när jag tittade ut genom fönstret och såg snö....
Men men, kanske kommer ut en sväng ändå eftersom solen är framme!
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag och några tjejer träffas hemma hos Anna, ha en liten vinkväll och umgås! :) Vi ska åka till Tierp och köpa mat och sen vara hemma. Eftersom vi ska vara hos syrran så är det skönt att bara behöva gå några meter i detta snöslask, sen är jag framme! :)

Hoppas ni får en fantastisk lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0