Söndag med skräckblandad förtjusning

Ja snart är denna söndag över och slutet på min sjukvecka! Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och det känns bra att få komma igång igen :) Ska lära känna en ny kollega samt åka på kurs på eftermiddagen tillsammans med min chef och en annan administratör. Vi ska gå igenom systemet Hypergene.
Dock har jag söndagsångest delux! Försöker dämpa den med en god kopp kaffe och lite bloggande. Sen ska jag nog slå igång en film.
 
 
Älskar mitt nya nagelack IsaDora Sugar Nails, vill ha fler färger!
 
Dessa pasteller skulle vara så läckra i sommar!
Har lånat bilden från google.
 
 
För övrigt har jag och Anna varit ute på en timmes långpromenad i eftermiddags, första rundan för mig sen jag blev sjuk. Så skönt att röra på sig samt att inte bli helt utslagen efteråt.

Mitt blodsocker har varit bra idag, några värden som har stuckit iväg upp mot 13, men annars under 10 :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0