Föreläsning

Jag var på en utav de sämsta föreläsningarna någonsin idag. Det handlade om PUL- personuppgiftslagen... Alla administratörer måste ha gått den så det var bara att gå dit. I 3 timmar satt jag och lyssnade på en gubbe som pratade i facktermer och det var inte alltid han avslutade det han pratade om innan han började berätta om nästa grej. Sen pratade han tyst och långsamt, det var inte lätt att hålla fokus!
När vi dessutom skulle svara på olika frågor och kryssa för rätt svar för att visa att vi hängt med på föreläsningen började jag känna mig yr, okoncentrerad, irriterad, fick synstörningar och att det kröp i benen. Jag testade blodsockret, det visade 3.6! Prasslade på med druvsockret samtidigt som jag försökte kryssa rätt på frågorna.
Jag var glad att ingen började prata med mig och fråga hur jag mådde. Är det något som är jobbigt när man är låg så är det att vara trevlig och prata med andra, då vill jag bara sjunka genom jorden!
 
 
Vilken lycka när gubben sa att föreläsningen var slut och att vi fick åka hem! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0