Fotografering av huset

Idag slutade jag tidigare för att hinna hem och möta upp fotografen. Typiskt nog hade det precis regnat och det var mulet när han var här, sen blev det soligt och fint 30 min efter han åkt!
Hoppas bilderna blev bra för jag var inte helt nöjd med hur det såg ut på vissa ställen. Men åh vad vi slet och fixade igår för att få det färdigt :)
Nu väntar vi på en objektbeskrivning och hoppas huset kommer ut på hemnet i slutet av denna vecka.
 
 
 
Gibson låg så skönt på den nybäddade sängen så han fick vara med på bild tyckte fotografen ;)
Nu hoppade han upp i soffan för en stund sen och gick med bestämda steg mot mitt knä och la sig för att gosa och sova. Den här lilla pysen betyder mycket! Sen har han sin egna sköna stil när han ska sova.. ;)
 
Nu blir det snart kaffe och sen en promenad, hoppas solen håller sig uppe en liten stund till :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0