Girls night out!

Igår slutade jag tidigare från jobbet, åkte hem och gjorde mig iordning för en kväll på stan med Therese :) Först åkte jag till henne och vi tog lite vin och cider innan vi tog bussen till stan. Vi åt middag på Dragon Palace, satt där i två timmar åt, drack,pratade och skrattade! Sen gick vi vidare till Gillet för några glas till och slutligen till Stationen för att invänta 00.15 bussen hem :) Det var hur mycket folk som helst ute igår, det var fullt på fera ställen vi var in på innan vi till slut hamnade på Gillet. Hade en fantastiskt rolig kväll med en underbar vän!
 
Blodsockret steg aldrig över 11 under hela kvällen så jag mådde riktigt bra!
 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0