Härliga söndag!

Idag var jag uppe innan 8, utvilad och pigg! :)
Gjorde frukost som jag åt ute på framsidan i strålande sol. (vaknade tidigt med bs på 3.2, tog saft och somnade om. Vid frukost låg bs på 7, tog 1 enhet insulin till det jag åt) Sen tog jag på mig löparkläderna och gick/sprang en runda på över 5 km (11.2 i bs när jag startade, kopplade bort pumpen, kom tillbaka med bs på 9). När jag kom tillbaka hann jag bara kolla bs innan Anna ringde och frågade om inte vi kunde ta en pw. Hon skulle bara äta frukost först så skulle vi gå sen. Jag passade på att göra mag- och ryggövningar samt äta en knäckemacka innan vi gick. (När vi skulle börja gå hade jag bs på 13 pga "insulinbristen" sen rundan innan. Jag tog 2 enhet totalt sen jag kom tillbaka och hade pumpen påkopplad hela pw med Anna. Kom tillbaka med bs på 4.1)
 
 

Satt och prata med Anna i nästan en timme innan jag gick hem och åt lunch. Sen tog jag en snabbdusch innan jag la mig och sola och läste bok :)
Jag hade tvättat en filt som jag hängde ute på tork, när jag lyfte på den för att ta in den så jag denna lilla pys som sökte lite skugga. Underbara älskade lilla Gibson!
 
 

Under kvällen har jag dammtorkat hela huset utom badrummet och gästrummet. Tog så noggrannt jag bara kunde och dammade lister mm. Fotografen kommer ju på onsdag så nu har vi röjt i de flesta rummen samt städat dem, nu börjar det bli klart! Imorgon och på tisdag tar vi finliret :)
 
Jag letar ju efter en bil, behöver en egen nu när jag ska flytta. Hittade en jättefin golf på blocket, den vore helt perfekt! Ringde på den och det var en kille som var före och som skulle kolla på den imorgon. Om inte han köper den så är jag näst på tur. Nu håller jag tummarna för att den är bra och att den blir min! :)
 


Kommentarer
Anonym

Golf är bra bil! Hur gick det, har du nån chans att titta på den?
Kolla noga allting, AC..så den fungerar.
Kram Ulla

Svar: Det var en kille före mig som var och tittade på den ikväll. Eftersom hans bank krånglade så blev det ingen affär, men de skulle ev ses imorgon igen om inte köparen fick kalla fötter. Jag skulle få en uppdatering imorgon vid lunch om hur det går. Jättesynd att jag inte hann först, Robert som ska sälja den skrev att han fick ett jättebra intryck av mig på telefon och hade hellre velat sälja till mig. Men eftersom han hade lovat den här andra killen först så är det som det är. Men som säljare får man väl välja själv tycker jag ;) Vi får alltså se imorgon om det blir någon affär eller ej.. Kram kram
Nina

2014-05-19 @ 20:15:35
Anonym

Har du någon med dig som kan hjälpa dig, det finns många dolda fel. Vilken årsmodell och pris är det? Kan man se den nånstans?

Svar: http://www.blocket.se/stockholm/VW_Golf_1_6_2_agare__valvardad_och_fullservad_53975567.htm?ca=10&w=2Jag tänkte ta med mig Björn, han är väl lagomt intresserad men har iaf mer kunskap än mig :)
Nina

2014-05-19 @ 21:31:18
Paula

Men oj 3,2?? Gud vad folk är olika! blir så chockad.. Ligger jag under 4 så skakar jag o kan knappt prata och mår JÄTTE dåligt! Konstigt att det kan va sån skillnad! Men återigen du är jätte duktig! kämpa på!

2014-05-20 @ 19:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0