Maries Massage & Friskvård

Med ett blodsocker på 5.2 är jag redo att åka till stan för att hälsa på min syster. Hon är utbildad massör och har nyligen startat eget företag, Maries Massage & Friskvård. Jag ska hjälpa henne att starta en facebooksida om företaget samt skriva ihop en folder med information och bilder som bland annat jag ska dela ut på jobbet. Kommer bli kanon!
Jag var till henne efter jobbet i fredags och fick en välbehövlig massage. Jag behöver boka in regelbundna tider hos henne så att muskelknutarna håller sig borta. Hon är riktigt duktig på det hon gör, så himla kul att hon uppfyller sin dröm med eget företag och allt, önskar henne all lycka till! :)
 
 
Senare ikväll kanske vi går på bio, skulle vara kul att se filmen The other woman!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0