Min helg!

Vilket underbart väder vi haft hela helgen! :)
 
Efter jobbet i fredags mötte jag upp mamma, min syster Mia och lilla Maja för att shoppa presenter till Ida som fyllde 14 år i tisdags!
 
 
Hela familjen var ditbjudna redan kl 12 för att hinna bada och sola. Hur skönt som helst :) Det bjöds på god fika och världens grillbuffé till middag! Vi dukade upp långbord på soldäcket så hela familjen på 13 personer fick plats. Sen blev det någon oplanerad cider och likör under kvällen så det slutade med att jag sov kvar.
 
Söndagen började med frukost på altanen med en av mina systrar och bror mfl. Sen hann vi med att sola och bada några timmar igen innan vi åkte och shoppade morsdagpresent. Vi åkte hem till mamma och pappa för att gratta och blev även där bjudna på grillat och fika.
 
Så helgen har bjudit på god mat, kalas, fika, familjehäng, sol, bad, glass, bus med syskonbarn och shopping :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0