Syskonhäng är bra för både kropp och själ ;)

Jag och Mia var på bio och såg The other woman igår, så sjukt bra! Vi skrattade så att tårarna sprutade ;)
Det var vi värda efter att ha lärt oss hur man momsdeklarerar varor och tjänster i Mias företag! :)
Deklaration låter inte så kul och jag drar mig för att göra det varje år. Men det är bara för att man känner sig ringrostig och är osäker på hur man ska göra. När man väl sätter igång så flyter det på bra och det är rätt kul också! Ni har väl inte glömt att deklarera? Sista dagen idag!
 
 
Så härligt med lite syskontid, det tycker jag om :)
Vi delade på en popcorn och lite choklad. Började bion på 10 i bs, avslutade den på 14,5...
 
 
 
Jag gav mig ut på en powerwalk/springtur ikväll. Startade på 11 i bs och kom tillbaka 35 min senare på 6.5! :)
Glömde dock att ta en extra dos insulin så nu sitter jag här med 17.6 i bs,  järnsmak och små "sår" i munnen, blir lätt irriterad, känner mig rastlös och det kryper i benen på mig. Ja typ som det brukar kännas i kroppen när man är hög. Själva träningen kändes sjukt bra, skönt att komma ut en sväng! :)
 
 
Enda sen jag lämnade tillbaka cgmen så har jag haft väldigt bra blodsocker faktiskt. Det har legat jämnt och bra under 10. De gånger som det har stuckit iväg uppåt eller nedåt har berott på självklara saker så jag har inte behövt grubbla på vad som kan ha orsakat dem.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0